Kära dagboken

Nä ni här får ni inte reda på några smaskiga hemlisar.

Dagen har varit i slappaste laget. Har gjort det mesta på min "måste göra" lista, men sedan mest suttit framför min kära dator. Serier äger min värld när inte kroppen orkar annat.

I mina tankar just nu: HUNDAR eller en hund räcker nog förresten...... Har tittat och läst och drömt och önskat... Men det känns inte som det blir av på länge iallafall. Känner mig som när jag var liten och mamma sa.... "Man kan inte få allt man önskar sig" jag vet egentligen inte om hon sa så, men det låter som nått en mamma kan säga.. :P...  Frustrerad, besviken och lite smått irriterad. "Men jag vill"  Tänk er nu min röst full av en tonårings frustration och ett hårt stampande med fötterna i golvet. Hm.. nu har jag ingen mamma som säger nej. Nu är det snarare en vuxen person inom mig som har större insikt i vad ansvar betyder. Finns ingen att lämpa över saker och ting på när man tröttnat. Därför är detta ett beslut som jag och min älskade sambo måste fundera på. Kanske mycket, kanske länge, kanske inte så mycket, kanske inte så länge.

Det ordnar sig som vi så gärna säger i min kära basgrupp haha...

Nu ska jag sova. Imorgon är en annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback