Jag vill fånga ögonblicket...

En bild säger mer än 100 ord har jag hört. Och det är väldigt ofta som jag känner att "åh nu skulle jag ha haft en kamera". Vi har länge pratat om att skaffa en digitalkamera, men det har inte blivit av. Systemkamera har också varit på tal. Men som sagt ännu har vi inte skaffat nån. Det kanske är dags! Eller vad tror ni?

Hm... en digitalkamera vore ju perfekt när man vill ha den med på fester eller när man reser m.m. En systemkamera har jag fått för mig är aningen klunpigare. Fast korten blir ju sååå bra. Ja ni.... vi får nog åka till nån butik och kika. Kanske kan bli vår julklapp i år.. :).... Om det inte blir en hund haha... Fast då måste vi ju ha en kamera så vi kan ta kort på vår nya bebis... haha... det är inte lätt dessa beslut... :)

Nä nu ska jag titta färdigt på One tree hill, säsong 1, avsnitt 1... Tänkte jag skulle se serien från start igen. Den är ju rysande bra! Rosa bandet galan ikväll också. Får vi ju inte missa.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh tycker du också om one tree hill :) Har kikat igenom säsong 1-4 nu jag så nu väntar jag på att säsong 5 också ska trilla ner i brevlådan :) men de går ju på tv nu också!

2008-10-28 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback