Jag ser det snöar...

Javisst årets första snöflingor faller just nu från skyn och ner på vår bara värmländska mark. Mysigt... :)... Dock inte så bra om det snöar imorn när vi ska till Karlstad på vår shoppingtur. Vi har ej bytt till vinterdäck ännu. Det innebär en extra tur till Nykroppa för att fixa det och det vore ju skönt att slippa den proceduren....

Idag har min prins varit hos tandläkaren och jag satt i väntrummet och gjorde det som förväntades....väntade...och väntade och väntade. Jösses vad jag väntade. Jag skickade t.o.m. sms till Magnus och sa att jag inte visste om Henrik levde där inne...:P... Magnus befarade många hål!! Efter en timme kom tandsköterskan ut och sa att det skulle ta ett tag till.... kanske en halvtimme. Men jag väntade.... Efter ytterligare 40 minuter kom älsklingen ut, svullen om munnen. Dumma tandläkaren hade dragit ut två utav min älsklings visdomständer och dessutom lagat två hål. Ajajaj... inte konstigt att jag fick vänta så länge.

Nu ligger mitt troll i soffan och slumrar. Vilket innebär att jag får tid vid datorn, vilket iofs är skoj hehe. Men snart ska jag nog ta honom med in till sängen och ta natta. Vi har ju en dag med shopping imorn så då måste vi ju vara fit for fight... Ja och kanske även på kvällen då eftersom LFIBK möter Tysklands landslag.... Fit for fight som sagt... ;)...

GODNATT my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback