Jag säger bara Mamma Mia!!!

Om vi ska klara av idolkvällen först så får jag lov att säga att Anna gjorde ett skitbra uppträdande. Har ju tyckt att hon varit hyffsat kass efter sin kanonaudition. Men ikväll va hon som sagt bra. Alice måste också nämnas!! I övrigt är jag hyffsat besviken. Tråkiga framträdanden!!!

Så till kvällens film. Mamma Mia. Det var som en resa tillbaka i tiden för mig.
När jag gick i högstadiet spelade vi flera musikaler och Mamma Mia var en utav dem. Sjukt roligt hade vi och jag längtar sååå mycket tillbaka till den tiden ibland. Jag levde för tiden på scenen ett tag. Dels musikalerna i skolan, som tog mycket av min fritid dessutom och sedan dansen jag höll på med ett tag. Vi var ett gäng på 4 tjejer som tillsammans med en koreograf gjorde danser till en nyårsrevy. Det är upplevelser i mitt liv jag aldrig kommer glömma. Jag blir genast sugen på att börja sjunga, dansa... nått!! Men det är svårt. Vart ska man vända sig? Hur ska jag skapa tid? Hm... jag har ju fått tips om en gospelkör i Nykroppa så vem vet... jag kanske testar om jag samlar upp nog med mod nån dag. Det är alltid nervöst att gå till sånna saker alldeles ensam. Nån som vill hänga på kanske??!!

Jag kommer säkert drömma om ett liv på scenen i natt. Och det kommer förmodligen vara FANTASTISKT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback