Jag har träffat jultomten

Min läkare är helmysig. Han påminner om jultomten själv. Stor karl med stort kritvitt hår och skägg. Och inte nog med det. Han sa dessutom God Jul när jag gick därifrån idag. Jag tror jag har hittat riktiga Tomten. Jag ska lämna min önskelista hos honom och hoppas på att jag varit en duktig flicka i år.

9 Januari är inte bara min vän Pias födelsedag det är dessutom den dagen 2009 som jag ska operera bort min leverfläck på hakan. Eller ja operera och operera, den ska skäras bort helt enkelt. Men spänningen är densamma. Och eftersom jag aldrig opererats tidigare så låter jag detta vara min första operation. Låter häftigare så...

Nu förväntas min hjärna forma mina händer till tecknade ord. Önska mig lycka till!!

                                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan bara gissa att det är dr Sven Davidsson du varit hos =)

2008-10-14 @ 20:16:00
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, alla vet vem tomten är:P Mysig farbror doktor är han.. Tror jag har kvar honom jag med, för han hade inte fått nån avskrivning från K-stad.. Kooonstigt eftersom jag är listad där..



Vet hur det är att se fram emot en operation:)



KRAM

2008-10-14 @ 21:22:00
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback