Idag blir det inget gjort

Jag satte mig med böckerna och skulle börja skriva, men känner att jag inte har nån ork just nu. Tankarna bara far runt i skallen och vill inte sortera sig. Får ta en paus och hoppas på bättre lycka senare idag.... eller imorn.. :P...

Idag ska vi köpa gravljus och gå till minneslunden. Sedan ska vi spela Tennis. Om det nu finns nån tid...HOPPAS!! Ja just och så har vi ju tvättstugan idag också. BLÄ va trist.... dock behövligt....

Halloween till helgen mina vänner. Jag och älsklingen hade planer för en maskerad och ideérna flödade. Men så kommer det fram att grabbarna har DM i helgen.... Och där gick planerna i kras. Hade verkligen varit skoj att klä ut sig lite.... ;)... Vi ska försöka fixa en maskerad nån annan helg istället... spelar väl ingen roll om det är en vanlig jäkla lördag eller hur? :)... Får hoppas att våra kära vänner är på bara... vore lite trist och aningens pinsamt om man annordnade en maskerad och så kommer alla i sina vanliga snyggkläder, eller med en lösnäsa som de tar bort så fort de kommer innanför dörren. När inge sånt vill vi ha. En ordentlig maskerad ska de va!! Kanske får ha ett pris för bästa kostym eller nått. För att sporra lite hehe... Hur som helst så blir det inte till helgen då... men nångång framöver!!

Vi har många planer nu känner jag. Maskerd, Tysklandsresa, Sälen eller lokalfest på nyår?, hundköp, kameraköp..... Hm.... vad kommer hända och vad kommer gå i stöpet?!! Only the time will tell...

Jag kanske har nämnt att jag ofta mår illa på morgonen... Och vet ni... jag tror jag har hittat orsaken. Oftast på morgonen så dricker jag en kopp te medan jag gör mig iordning. Men under VFU-veckan har jag försökt få i mig en tallrik fil istället. Så idag tog jag en kopp te och det är alltså detta te som gör mig illamående. Jag får ont i magen, blir alldeles yr och mår superilla. Skumt!! Varför? Det är ju bara varmt smaksatt vatten eller hur?! Samma sak blev det när jag drack te i skolan en dag här... illamående direkt. Jag får nog helt enkelt hoppa över tedrickandet för ett tag. Vilket kommer bli svårt eftersom det är så gott och otroligt mysigt då kylan tränger sig in. SUCK!

Så återigen en påminnelse om dagens födelsedagspeople....

Grattis pappa... SAKNAR DIG!! Älskar dig!!

Grattis Madde... Saknar även dig hehe...  men på ett helt annat sätt som tur är.. ;)...

Nu mina vänner ska jag mysa med min kopp te och kika på ONE TREE HILL.... the best of the best...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback