I drömmens värld

Dagdrömmarna tar mig bort från verkligheten. Jag satt och letade efter ovanliga namn på internet och hittade många fina. Bland favoriterna på killsidan hittade jag Thilo och Noah. På tjejsidan hittade jag bland annat namnen Tiara och Maylin. Finns mycket fina namn. Kan förstå vad svårt det måste vara att välja då man väntar smått. Själv har jag ju inte det problemet just nu, men jag tycker det är roligt med namn. Spännande.

Nu ska jag dock krypa till sängs. Klockan är låååångt över läggdags för min del hehe...

Imorn ska vi till Nykroppa. Henrik ska till tandläkaren och sedan kanske det blir badminton. Vi skulle ju ha spelat tennis idag, men med min vanliga otur så var det fullbokat. Vi gick och simmade istället... så motionen fick vi iallafall. :)...
På fredag ska vi shoppa. Jag känner att jag behöver piggas upp. Behöver nya jeans och stövlar. Kanske fler par stövlar dessutom. Vi får se vad jag hittar. Åh... hoppas jag gör några riktiga kap så jag blir på lite bättre humör. Tänk va mycket glädje en dags shopping kan ge hehe.... I´m lovin it!!

NU MINA VÄNNER SÄGER JAG.... godnatt.... sweet dreams



Kommentarer
Postat av: Martina

Ja de tycker jag också!:) Kram

2008-10-30 @ 07:16:20
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback