Hej då prinsessan Luna

Min älskling Luna har fått en ny husse och matte. De ringde när jag var på väg hem från skolan så jag fick guida dem hem till oss. Henrik tog emot dem och de tog med sig Luna till nya hemmet. Detta innebar att ja aldrig hann säga hej då ordentligt... :(... Men vi hann ju mysa och så i helgen iallafall. Blev några tårar även om jag försökte hålla dem inne (sådär så det gör ont i hela halsen och huvudet) och intala mig själv att hon får det bra!! För det får hon säkert... de verkade jättegulliga!!

Hoppas du får det bra vår lilla prinsessa. Älskar dig!!

 

Usch det gör lite ont i hjärtat får jag erkänna....



Nu ska vi åka till Nykroppa. Innebandymåndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback