Fy bubblans va träligt

Illamåendet är tillbaka. Inte i lika full styrka som i fredags, men det finns där. USCH!!

Snart ska jag åka till läkaren och sedan till min VFU-plats för att hämta lite papper. Därefter är det plugg som gäller. Ska försöka hitta tecken till vår redovisning på fredag. Roligt med tecken som stöd. Nu kan jag bland annat säga "Jag vill ha hamburgare och pommes och cola"... Perfekt när jag besöker McDonalds det hehe. Dock kan det misstolkas har vi märkt, eller hur Johanna? Fast det beror kanske på vad man har för fantasi? hehe.... ;)..

Nu måste jag göra mig redo. See you later!!


Kommentarer
Postat av: Johannaan

2008-10-14 @ 13:39:13
Postat av: Johanna

Hahaha ja jävlar :D Säger då det!

2008-10-14 @ 13:40:53
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback