Förbaskade otursdag

Jag brukar vara väldigt noga med hastighetsbegränsningarna när jag åker till skolan. Men så i morse mitt i Rix Morgon Zoo följde jag en rad med bilar och en rad med bilar följde mig. Plötsligt blixtrar det till och jag blir sittandes gapande av förvåning. Vad var det som precis hände? Jag kör ju strax under 90 gränsen. Så ser jag skyltarna och JÄVLAR det är ju 70 på denna lilla sträckan. Jag åkte alltså fast i en fartkamera. FAN... inge skoj alls. Får hoppas att jag ej fastnade på bilden och slipper en otäck böter hem i brevlådan.

Oturtillfälle 2 sker då jag kommer hem och myser ner mig i soffan. Plötsligt får jag svårt att andas. Det hugger i ryggen både när jag andas och när jag rör mig för mycket. Förmodligen har jag en nerv i kläm... inge trevligt alls kan jag lova. Har ff inte släppt... stackars mig idag med!!

Som tur är har inte hela dagen varit katastrof. Dagen i skolan har varit lång, men väldigt rolig. Har både fått lekt av mig och lärt mig en hel del tecken som stöd. Skitkul!!! Och när jag kom hem väntade min underbara älskling. Vi har lagat god mat, ätit godis och myst myst myst. Just nu är det idol, men strax ska vi sätta på en film. Mysandet fortsätter några timmar till... sen är det många härliga timmar av sömn som gäller. 


Sov Gott, Dröm Sött  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback