För att få en bra start på dagen...

...gör som mig och lyssna på Rix Morgon Zoo. Dock inte såpass att du fösvinner helt i andra tankar och blir fångad på bild utav en fartkamera. I morse hade de Petra Mede som gäst och eftersom jag knappt vet nått om henne så var jag påväg att byta radiokanal. För mig är det Rix Fm eller Mix Megapol som gäller, men idag lyckades jag inte få in Mixen. Jag nöjde mig väl med Rix då och denna Petra. Och vilken tur att jag gjorde det. Hon va ju störtskön. Hur rolig som helst. Kanske lite väl energisk ibland, men nä denna korta stund va hon kanonskoj. Gav mig ett härligt skratt i min ensamhet på väg till skolan och gjorde liksom dagen lite enklare. Starten på dagen är otroligt viktig. Börjar dagen dåligt så kan hela dagen vara förstörd.

                     

Nu är jag helt slut. Kan vara farligt för mig att stänga ögonlocken i detta ögonblick. :P.. Men bra skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback