Familjen Olsson/Stjernbergs spännande helg

I lördags la vi ut en annons på vår underbara katt Luna. Tyvärr trivs hon inte så bra med våra andra mussar längre och skulle därför må bäst utav ett nytt hem. Redan på lördag kväll ringde en tjej som var intresserad och hon bestämde sig direkt för att köpa vår älskling.
När vi låg i soffan och tittade på film låg Luna i mitt knä och mös hela kvällen. Som om hon kände på sig att det var vår sista helg tillsammans. Usch det var sorgligt...:(...

Första bilden är mitt misslyckade försök i att ta kort på mig och Luna..:P...  Sedan kom husse till vår hjälp och förevigade vår mysstund.

 

Idag har vi varit på promenad och så har vi fixat lite här hemma. Har bott här i över ett år nu och IDAG har de sista tavlorna kommit på plats... tragiskt hehe. Bättre sen tän aldrig som ni vet.. :P.. Vi har dessutom tagit bort bakaret och därmed skapat lite utrymme på toaletten. Skönt!

Här har ni lite bilder på köket och vardagsrummet.

   

Nu sitter jag och tittar på "Ensam mamma söker" och sedan blir det att krypa under täcket med en bok. MYS!! GodNatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback