Experter se hit...

Är det någon som vill ge sig på att bli min personliga tränare och kostrådgivare? Gratis då vill säga, annat går aldrig!

Idag har jag iallfall tränat! Tro´t eller ej....
Jag hoppade faktiskt över vilan!! Tro´t eller ej....

Dessutom har jag skickat iväg ett brev till Mamsen, diskat, duschat, pluggat och lagat mat. Ja jag har hunnit en hel del som ni märker. Men så har klockan hunnit bli 22 också och jag har absolut ingen lust med att gå och lägga mig än. Tiden räcker aldrig till...

Imorn åker min prins till Sthlm, javisst självaste huvudstaden förstår ni. Hoppas han inte går vilse.. :P..
Han ska fara med tåget från Karlstad, jag ska skjutsa honom till centralen innan skolan. Han ska till en så kallad förort för att hämta sin efterlängtade puma...

            

Ska jag behöva vara sotis nu?!

En sak vet jag. Denna puma får inte plats i nån 1,80 säng så där är det jag som har övertaget.... :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback