Den oändliga historien

Ja examen känns just nu såå ofantligt långt borta. Över 2 år kvar med läs- och skrivuppgifter. Och bussåkning mellan hemmet och Karlstad. Nä fy... känns inge vidare just nu!!

Idag har jag iallafall pluggat lite. Kommit igång med en utav våra många uppgifter. :P... Alltid en start!

Så vad ska jag göra resten utav dagen?! Jag ska nog åka och storhandla. Börjar bli snålt med mat i frysen. Och sedan ska jag laga mat och kika på serier. Händelserik och mycket spännande dag, inte sant? hehe

Imorn blir det iallafall lite mer action. Jag och älsklingen ska boka tennisbanan och slå lite och sedan är det tvättdag... Finns alltid nått att ta sig an här hemma.

Som ni märker har huvudet en liten paus från bloggandet. Står ganska still på fantasifronten och då blir det gärna lite stelt och rakt på sak. Det är inte lätt när det är svårt förstår ni... ;)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback