Dagen som varit

Söndagen har varit lång utan att den varit långtråkig. Jag har hunnit städa och slappa. Känns skönt!! Älsklingen vann matchen också så dagen har varit perfa. Hjärtat mitt stod för 1 mål och 1 assist. I´m proud... som vanligt hehe... 

Det svåra när man blir ensam hemma är matlagningen. Får svårt att hitta på nått, men idag har jag hittat på två egna hopkok utav det jag hade hemma. :P

Lunch: Dinkelspagetti, räkor, champinjoner, majs och kryddor.
Blev superstarkt, men gott hehe

Middag: Köttfärs, krossade tomater, lök, yellow chili, färsk vitlök och kryddor.
Till detta hade jag massa majs och mums va gott det blev.

Snart borde älsklingen vara hemma. Tyvärr ska han ju nästan bara vända eftersom han ska jobba i natt. Får hoppas man hinner få sig en låååång kram innan bara!! Nu vet jag ju att grabbarna stannade till i Hummelsta på godislagret så ja jag hoppas väl på ett smakprov såklart. Godisgris som jag är hehe...


Nu ska jag fortsätta kika på Ensam mamma söker. Nina startade programmet med att erkänna att hon var väldigt kär i Robban.... men att hon inte vet vad som händer i fortsättningen av programmet. Hm... knasigt sagt... jaja.... hehe


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback