Choklad gör mig glad

Idag har jag syndat. Var så nöjd över att jag ej köpte nå godis i helgen och så går jag och köper mig 3 för 10 idag. Ajajaj va dålig karaktär jag har.

Men det är ju så gott.... MmMmMarabou...

                        

Idag blev det Tacos... mumma... i Nykroppa och sedan innebandy såklart. Trist match så jag läste mest hela tiden. Läser Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson. Riktigt bra hittills faktiskt. En bok jag gärna skulle se som film. Kanske till och med finns vad vet jag... En riktig snyfthistoria!!

Imorn har jag läkartid klockan tolv och i övrigt ska jag plugga inför redovisningen vi ska ha på fredag. Full rulle hela tiden. Uppgifterna avlöser varandra och skapar kaos i huvudet som vanligt. Ska snart lägga mig så jag inte sover allt för länge imorn. Klockan är ju redan natta... jag är sanslös med att vara uppe för sent om kvällarna.

Jaja... godnatt mina vänner... Och en stor slängkyss till min hårt arbetande karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback