Blogg sökes

Någon som har en aning om hur man söker efter bloggar? Det gick ju tidigare på blogg.se, men sedan har då inte jag sett nån ny sökmotor. Var snäll dela med dig av din information.. ;)...



Min dag på jobbet har varit kanon. Såå roligt när man väl är där och har ungarna själv. Jag fick en förfrågan om jag kunde jobba nästa vecka också, men var tyvärr tvungen att tacka nej. Vi har massor att göra i skolan för tillfället och jag känner att jag behöver vara närvarande. Trist, men sant. Aningens roligare att jobba får jag lova att säga!! :P

När jag kom hem hade Henrik städat. Gulligt, men samtidigt aningens irriterande. Ger ju mig dåligt samvete som inte hann hjälpa till. Attans karl... varför ska han ställa till det sådär!!!...Haha... kan tänka mig att många anser mig som en lyckosam flickvän just nu... och det är jag såklart. Jag har en redig karl jag minsan.. :P... Älskar dig hjärtat mitt!

Imorn är det skola. Heldag vilket inte är lockand epå en fredag, men imorn blir det nog roligt. Först har vi AKK alternativ kompletterande kommunikation. Då ska vi teckna. Och sedan har vi redovisningar utav olika övningar och en lek inne i idrottssalen. De praktiska dagarna passar mig alldeles perfekt. När jag slutat ska jag skynda mig in till stan och hämta Henriks mobil. Äntligen efter många månaders väntan så är den förhoppningsvis lagad och väl fungerande. Därefter är det bussen hem... och ÄNTLIGEN HELG!!

Oops nu är klockan mycket. Tänkte jag skulle hinna diska innan min städare kommer hem... eller ska jag kanske säga min bitch.. ;)... 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå in på bloggportalen.se ;)

2008-10-09 @ 22:00:45
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahahaa bitch passar bättre :D Den var bra!

2008-10-09 @ 22:03:21
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback