Bedrövligt bedrövlig

Usch jobbig kväll detta. Självförtoendet i bott, migrän, ryggvärk som kallas duga. Har endast ätit en måltid idag också vilket inte direkt förbättrar humöret. Kan nått mer gå fel idag eller?

Imorn är det iallafall fredag och jag ska till skolan på förmiddagen som vanligt. Redovisningen ska äntligen bli överstökad och sedan far jag hemåt. Blir lunch hemma.. vad är dock en svårare fråga. Får gräva fram nått ur frysen innan jag kryper till sängs. Måste dock handla snart för det börjar bli dåligt med valmöjligheter i kyl och frys. Måste försöka börja med frukost också. Jag har alltid så svårt att ge mig själv tid på morgonen för att få i mig en ordentlig frukost. Och när jag kommer fram till skolan så blir jag hungrig direkt. Varken klokt eller trevligt.

Jösses vilka muntra inlägg det blev idag. Motiverande huh? :P... Men... imorgon är en annan dag. Brukar påminna mig själv om det.
 
Vi ses en annan dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback