Är jag deras blivande fröken?

När jag gjorde ett stopp på Åsenskolan idag för att hämta ett papper jag behövde så satt det några tjejer utanför klassrummet och jobbade. De frågade vad jag skulle göra hemma och när jag sa att jag skulle plugga (fick förklara vad det innebar) eftersom jag också går i skola annars... för att bli lärare. Ja då kom frågan...

- Ska du bli våran fröken?

- Det är ett tag kvar tills jag är färdig tyvärr, men vem vet. :)

- Åh, hoppas det!!

Det är sånt som får en att verkligen inse att man valt rätt väg. Jag längtar sååå tills på måndag då praktiken börjar. Då är jag precis där jag hör hemma. I´m Lovin´ it....


Kommentarer
Postat av: therese

måste bara säga att det e superkul att läsa din blogg :) du skriver på så roligt sätt ibland :) hihi kram på dig!

2008-10-14 @ 14:35:42
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: therese

det är ju det som är kul :) att det bara kommer liksom :) hihihi Kramis

2008-10-14 @ 15:14:41
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback