Älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog...

Nu ni gott folk ute på vägarna gäller det nog att hålla stadigt i ratten. Om det nu hjälper!!
Älgjakten är i full gång och skapar olyckor på vägarna. Jag mötte två blåblinkande ambulanser på väg hem från skolan idag och längre fram låg en bil krockad i diket. Om olyckan skett p.g.a en skrajsen och förvirrad älg kan jag ju inte vara säker på, men risken är stor. :S...

Nog för att det är bra gött med älgkött.. :P.. , men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om älgen. Tänk va otäckt att en period om året behöva gå omkring och fundera på om man kommer överleva eller inte. Många älgar som förlorar sina nära och kära. Och det vet vi ju själva hur hemskt det är/vore!!!



Idag har vi övat, skrattat, trätat, övat, ändrat, skrattat och övat. Om vartannat och om och om igen. Nu hoppas vi dock att det sitter och gör det inte det så får vi improvisera. Hur lätt nu det kan vara med tecken som stöd hehe. Jaja det ska nog bli bra. Jag trivs ju i agerandets värld så jag njuter av lektioner som dessa.. :)... En negativ sida hos mig är att jag alltid är så snabb med att argumentera mot andras förslag om jag själv tänkt annorlunda... Att vara självisk tror jag det kallas!! Inte alltid så bra!! Jag måste träna på att testa andras ideér också... Något jag definitivt ska öva på.

Nu är det mat mat mat som gäller. Hungrig som en varg eftersom jag inte ätit lunch ännu. Lax, ris och wokgrönsaker ska få smörja min mage.... Yummi!!




Kommentarer
Postat av: Cina

Jo, det vore väl inte så otippat om jag sitter där på fredag :) Blir nog en kul match!

Mm, det är supermysigt i Loka! :)



Kramiz

2008-10-16 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback