Åhh... va jobbigt...

Tänk va jobbigt det är när man bara har sig själv att skylla. Jag har gjort en tabbe och kommer fömodligen att få sota storkovan för det. Ajajaj, inget jag önskade mig själv just nu! TYPISKT!!

Jaha och så till ytterligare en jobbig sak. Pluggandet... Jag tycks stå alldeles blixtstilla för tillfället och skulle behöva en knuff för att få nått gjort. Förstår inte riktigt uppgifterna. Inte nån av dem.... :P.... SUCK!!

På tal om blixt så var det tydligen blixthalt ute i morse. Henrik som rapporterade det efter sin natt på jobbet. Och enligt Nettan är det riktigt kallt ute. Kanske kan vi få en riktig vinter i år?!! Vore ju inga fel med lite snötäckt mark!! Jag vill gärna åka lite bräda (ooohhhh va cooolt jag fick det att låta va... snowboard, vad är det för ord?! ;P ) i år.

Om en timme blir det lunch och sedan ska älsklingen till helvetet. Hm... eller iallafall näst intill. När jag var liten hade jag inga problem med att gå till tandläkaren, men på senare dar känns det som största skräcken. Fy det bara ryser i mig! Jag är glad att jag bara behöver sitta i väntrummet idag. :) Får se om våra planer om Tennis eller Badminton går i stöpet idag med eller om vi får oss lite motion. Funderar annars på att gå och simma ikväll igen. Hm... märker ni va mkt enklare det är att hitta på saker när man egentligen borde sitta hemma med näsan i böckerna. Ujujuj jag börjar bli alldeles för slarvig!

Observation  
        Kommunikation          Form          Innehåll          Användning          Mat          Tennis         

Godis          Simma          Blogga          One tree hill


Ja ni ser ju... går inte att fokusera på det jag ska.... Finns så mycket roligare saker... :P...


JAG BLIR TOKIG!!

Kommentarer
Postat av: julia

vilken fin design :))

2008-10-30 @ 14:52:12
URL: http://juliabodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback