Lördag i korta drag...

Under min resa till Karlskoga i förmiddags så lyssnade jag till Äntligen helg med Breitholtz och Berg. Jösses vilket roligt program. Carina Berg är helskön... En favorit bland de kända.. :)...
Väl i Karlskoga åkte jag hem till Brorsan. Där mötte mina 2 favoriter och doften av nybakade bullar mig redan i hallen. Kunde inte bli bättre... ;)... I köket stod pappa Grefve med förklädet på och med en plåt i händerna. Mamma Grefve hade åkt till Örebro för att avnjuta en heldag i inredningsbutiker med sin väninna.
Vi hade en helmysig dag med god mat, mys, lek, skratt och fika. Sedan for jag vidare till mamma. Där satt min extra mamma (som jag kallade henne när jag var liten), mammas kompis. Vi satt och pratade om allt och alla och sedan kom även extra pappa in en sväng. Tillsammans med dem åkte jag och sa hej till lillebror Thomas som jag int träffat på år och dar. Jätteskoj. Han lovade att komma och hälsa på innan jul... jag hoppas verkligen det blir av!!
Väl hos mor igen så kom saxen fram. Jag klippte och färgade mamsen och klippte även moster Naemi som är här på besök i helgen. Vi har ätit god mat och tittat på Stjärnor på is som nu ska visa vem som åker för ikväll. Vid halv tolv ska jag hämta Linda på busstationen och sedan far jag hemåt. Ska bli skönt att få sova ut imorn.. :)... Och så ska det självklart bli såååå skönt att få sova bredvid min älskling. Min stooora kärlek... ;)... 

Bilder från dagen kanske kommer imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback