Jo men visst är det så....

Jag saknar redan eleverna. Idag har vi myst med julmust, pepparkakor och kramar. Japp fick en kram av alla innan dem gick hem idag. Blev alldeles varm inombords. Hoppas jag får se dem snart igen!! VILL INTE tillbaka till "verkligheten". Trivs alldeles för bra på min praktik för det. Såg dock att det kommer flera veckor i rad även i vår så det ser jag fram emot.... :)...

Idag har jag fått väldigt mycket gjort. NOT. Jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem och sov i flera timmar. När jag vaknade var älsklingen hemma.. äntligen träffades vi längre än 5 minuter hehe. Men det höll bara i en halvtimme för sedan försvann han till träningen.. :P... Nu kommer han dock hem efteråt och vi hinner få lite tid tillsammans innan jag ska krypa till sängs.Just nu sitter jag och tittar på Du är vad du äter. Får lite bra tips och råd på mat ibland tycker jag.... :)..

Imorn är det fredag, för er som inte förstått det redan.. hm.. ja... :P.. Ska försöka njuta av helgen så gott det går eftersom jag vet att den alltid går så fort. Förhoppningsvis ska vi åka och julhandla lite imorn och på lördag ska jag ju till mamsen. Mys pys!!

Åh vet ni vad hon på Du är vad du äter fick göra... Bada med delfiner. Åh det skulle jag verkligen vilja göra. Det är nog en dröm jag har.. Även om jag förmodligen skulle vara lite feg till en början... Men åh va kul det skulle vara!! 







Hm.. jag behöver hjälp med en sak. Jag köpte en orkidé sist vi var på IKEA för jag älskar orkidéer. Men så fort jag kom hem så dog den. Jag fick lära mig att den inte ska vattnas så ofta. Kanske 1 gång varannan vecka. Är det någon som har andra bra tips hur man får liv i den. Den känns på G... men vart är den vackra blomman jag suktade efter?!!

       

Varför är inte min såhär vacker?!!








Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!!

Blommor på IKEA är inget att rekomendera över huvudtaget!! Linus fick en orkidé därifrån som dog ganska fort å jag köpte även 2 andra blommor som också dog väldigt fort. Har hört fler som köpt blommor på IKEA som inte levt så länge!!

2008-11-21 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback