Tycker synd om mig själv.

Jag glömde ju berätta att jag gick till jobbet idag. Jag har inga problem med att gå på promenad för det är bara skönt. Men att gå till och från jobbet är ingen höjdare. Speciellt inte när det handlar om en tur över hela stan...:P..
På morgonen känner jag mig alltid stressad och kommer alltid iväg senare än tänkt. Vilken inte är skoj när man vet att man har en 20 minuters promenad framför sig. Och när dagen är slut och jag ska knalla hemåt så är jag så trött att jag bara vill knäppa med fingrarna och befinna mig i mitt hem. Och att som idag veta att jag imorn har dessa två tillfällen av prommisar framför mig tär på psyket. Att tänka MOTION hjälper tyvärr inte i detta fall. Jag tycker synd o mig själv!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej :) Ja huvudvärken beror på spänningar fårn axlar och nacke..skulle börjat jobba halvtid till veckan men sjukgymnastenn ringde och sa att jag ska till doktorn hos dom på fredag och blir nog hemma några veckor till .(

Lite bättre är jag,men har ont än.. styrketränar lite nu o så:)

Puss

2008-11-10 @ 19:24:23
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK :)

Vad är din största fobi?!

Berätta gärna i min blogg!:)

2008-11-11 @ 05:57:30
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback