Slutet av vecka 46

Tänk att jag alltid har svårt för att sätta rubriker på mina inlägg. Alltid lika svårt att komma på nått passande. :P..

Helgens innebandy match vanns utav "mitt" (tihi) lag LFIBK. Viktig match dessutom för nu ligger de i toppen. Får hoppas att de håller i detta nu bara! Efter matchen blev det lite drinkar och guitar hero hemma hos oss. Jag och bröderna Stjernberg tog även en tripp ner till stan och köpte oss lite mat innan vi kröp till sängs. Somnade snabbt och väldigt skönt vill jag lova! Superdupertrötta Ida-Marie!

Idag såg vi Nykroppa tjejerna förlora mot Filipstad och Juniorallsvenskans grabbar vinna mot Axbergs IF. Sedan åkte vi till Nykroppa, åt god mat och hjälpte svärföräldrarna att flytta båten vi hade i somras. Nu sitter jag hemma i soffan och tittar på Sanningens ögonblick. Henrik sitter bredvid och mumsar jordnötsringar han. Känner att det inte ska dröja innan jag går och lägger mig. Ögonen är tunga.

Bästa reklamen just nu... Tele 2...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback