Saw V

Javisst nu har vi sett den. Saw filmerna är minst sagt råa och det var inget undantag denna gång. Nummer 5 är minst lika bra som de andra. Nu får man längta tills nummer VI kommer då.. :P..

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska försöka sova ut imorn och sedan sätta igång med pluggandet. Behöver få ordning på saker och ting så jag kan lugna ner mig en aning. Klockan 19 är det meningen att jag ska till träningshallen och köra mitt första pump pass. Åsa som piskar mig denna gång och det är väl kanske tur att nån gör det. Aldrig fel att röra på fläsket.. :P.. 

Sov gott allesammans så hörs vi imorgon Torsdag. 

P.S Idag =  28 dagar kvar till julafton.. wiiee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback