Nu tar vi hälja!

Som sagt är det mycket sjuklingar på skolan just nu och Lena var en utav dem. Så jag fick ha klassen själv idag igen. Roligt såklart.. :)... Men nu är det skönt med helg!

Finns mycket jag borde idag. Borde plugga, borde städa, borde träna... Förmodligen kommer inget utav det bli av med tanke på vad trött jag är. Jag ska iallafall försöka orka färga håret på Henrik och mig själv. Är behövligt vill jag lova. Får hoppas att färgen jag köpt passar mig. Vet inte om jag riktigt litar fullt ut på vad som erbjuds i mataffärerna. :P.. Nu blir det ett test. :S...

Vad ska ni göra i helgen mina vänner?

Henrik har match imorn.... sällan en helg utan innebandy.. och sedan vet jag inte vad vi ska hitta på. Lite smått sugen på partaj, men samtidigt är jag i stort behov utav vila. Vi får se vad som erbjuds helt enkelt!! *pik*

Nu vet jag iallafall att jag ska se ett avsnitt utav one tree hill. Kanske att jag vilar ögonen en stund också. :P....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback