Min egen personliga väckarklocka

I morse hade jag ställt klockan på 06.45 och fem minuter innan ringde älsklingen. Han trodde att jag hade försovit mig eftersom jag inte hade hört av mig än. Jag hade missat att nämna att jag skulle ta den lite senare bussen in idag. Hehe, men det var bara gulligt tyckte jag!! Min egen personliga väckarklocka. ;)...

När jag kom till skolan så satt vi i ungefär en timme, sedan märkte vi att vi inte hade så mycket att göra tillsammans. Blev att ta näst buss hem 11.10. Så nu sitter jag hemma i soffan och moffar pepparkakor. Mumsigt värre. Ska åka och handla när herrn i huset kommer hem från jobbet. Innan det blir det nog lite plugg. Har en del att göra denna vecka så..:P..

Vet ni... om 29 dagar är det julafton. Åh jag längtar såå!! Nyår vet vi ännu inte hur vi ska fira. Som älsklingen säger. Bara vi är tillsammans så blir det bra... Och vem nöjer sig inte med den kommentaren tihi... Älskar dig Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback