Måndagen har anlänt

Söndag är slut, måndag är här. Som alltid. Och jag är lika trött som vanligt. Dock blev jag färdig ovanligt tidigt idag. Sällan jag har tid över så jag hinner skriva ett inlägg innan jag åker till jobbet hehe.

Denna vecka är en dålig vecka. Henriks har kvällsskift och både han och jag avskyr det. Vi hinner knappt säga hej på hela veckan med start från idag. När jag går till jobbet sover han, när jag kommer hem har han åkt till jobbet och när han kommer hem sover jag. Som en ond cirkel!! Därför längtar jag en hel del till helgen igen. Dock ska jag förmodligen till mamma på lördag så det blir inte mkt mys då heller.... :P.. Men men... vi har ju hela livet på oss... ;)... Och jag kommer ju inte vara helt själv i veckan heller.. :)...

Nu ska jag väl göra iordning en macka innan Maria kommer och hämtar upp mig. Dags att påbörja sista praktikveckan för år 2008. Jösses vad tiden går fort!! :P....

Ha en bra dag gott folk!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback