Katastrofen är över

Uppsatsen är skickad. Puh.. :P.. Svettigt där ett tag! Vi lyckades hitta en lösning för stunden och nu är en nya adapter beställd. Har dessutom beställt en bärbar hårddisk så att jag slipper oroa mig i fortsättningen. Datorn har ju dessutom en förmåga att paja lite då och då så det blir som en säkerhetsmojäng detta. Det kostar att ligga på topp som vi brukar säga här hemma. :P...

Just nu sitter jag i Nykroppa och slöar i Magnus säng. Madde och Magnus ser ett avsnitt av Simpson och jag försöker underhålla mig med roligare saker..:P... hehe...
Det är väl inte direkt min favoritserie. 
Ikväll blir det innebandy... ingen skräll. Sedan är det sängdags och snart är det Tisdag. För dagarna går allt väldans fort. Dagarna går, men vädret består... Så skulle man nästan kunna säga va?!! Fy va trött och seg och omotiverad man blir utav detta gråa, mörka, regninga väder. Får mig att längta efter sommaren. Fast jag vill ju inte gärna hoppa över julen. Mysigaste helgen på året.. :)...
Det enda som är mysigt under denna hemska månad är dessa:



Älsklingen är expert på att lysa upp min vardag.. ;)...




Kommentarer
Postat av: Janni

Jobbigt med datorer som krånglar ! Känns som att det är det enda dom är till för ibland ! :/

Gospel var inget för dig? Har inte sett dig på kören fler ggr. :(

2008-11-11 @ 05:12:04
URL: http://july-star.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback