Jag slipper gå naken

Nyårsblåsan är beställd och väntas inkomma vilken dag som helst. Att lägga ut en bild på den verkade svårare än jag trott så ni får använda fantasin.

Klänningen kommer från nelly.se och har smala axelband. Den är svart i botten och piffas upp med röda och vita blommor i olika storlekar. Den är något åtdragen med en knut mellan brösten för att skapa bättre passform och den är draperad i sidorna för att skapa en ballongmodell. Tyget består utav 92% polyester och 8% elestan.

Nu förstår ni precis hur den ser ut va?!! hehe..

Jag hade svårt för att hitta nån, men denna hoppas jag kommer blir bra. Den ser ju bra ut på modellen så varför skulle inte jag passa i den?!! (hm)... Jaja hur som helst så får det bli bra!

Nu är bara frågan vad vi ska göra på nyår?...

Kommentarer
Postat av: Tess

åh vad glad jag blev av din kommentar gumsan , jag saknar dig också , oj som jag saknar dig ! hoppas du har det bra . alla blodprov är för att jag inte har haft lingonvecka nu på ett halvår och rasat i vikt . men jag fick svaren idag och allt var bra så det ordnar sig nog :) KRAMKRAMKRAM !

2008-11-26 @ 16:40:12
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback