Inombordsstress

Ibland kan man se på en person att den är stressad. När den ilar fram och försöker hinna med så mycket som möjligt så snabbt som möjligt. Ibland kan en människa vara stressad, men utåt se otroligt lugn ut. Så känner jag mig just nu. Jag känner mig extremt stressad inombords. Men utåt sett ser jag trött och seg ut. Det är verkligen jobbigt att känna så eftersom man inte vet vart man ska börja. Hur man ska orka ta tag i saker och ting. Jag känner mig handlingsförlamad. Som att jag har 1000 saker att göra, men inget blir gjort. Usch hoppas verkligen jag klarar av att slappna av under lovet. Att jag orkar vila upp mig. Tänk att det kan vara så svårt att klara av en så enkel sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback