Happy halloween?!!

... eller vad säger man!!?!!

Dagen har väl börjat.... hm...sisådär får jag lov att säga. Vaknade av en duns i datarummet. Vår kära Laban hade rivit ner en hylla och lyckades i och med det sprida blomjord över hela datorn. Det blev "håll tummarna för att datorn ej pajade" och fram med dammsugaren. Datorn startade... halleluja. Tanken på att behöva börja om med skrivuppgiften var en utav de deprimerande tankarna som svävade i mina tankar. :P... 
Sedan har det idag spridit sig en obehaglig smärta i rygg och mage.... Och så känner jag mig kissnödig hela tiden!! Känns detta bekant?!! För mig gör det tyvärr det. Så började min helvetesvecka i Tunisien!! :S.... Please not again!! Dags att hålla tummarna än en gång!! 
Jaha till nästa deprimerande punkt. Jag, Robba och Kricke va sugna på att  åka till Hagfors och se dm matchen. Men eftersom vi vaknade till solsken, frost och minsugrader så kände vi att sommardäck till Hagfors inte var världens bästa idé. Planerna nedlagda.
Jaha då ska jag alltså plugga istället....bara det är ju deprimerande!! Men så tycker jag att jag får en bra start... ända tills en underbart härlig punkt. Där fastnade jag helt och tappade my brief moment av lyckosamt skrivarflöde. Apu apu... ´

Så vare sig det heter Happy Halloween eller inte så får jag nog lov att stryka det första ordet. :(

MEN... dagen är ung. Än kan det hända saker. Och jag vet ju att det finns nått som kan pigga upp mitt härliga humör... Inbjudan har dykt upp... nu väntar vi bara på svaret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback