Fredag hela veckan...

Tv 4 står på och jag smaskar godis. Vi har precis landat i soffan efter ett pysslande med nyinköpta julpyntet. Bestämde oss för att möta advent lite tidigare i år och pynta redan idag. Vad gör väl en vecka extra med julmys liksom?!! Vi kom hem med en julstjärna, 2 STORA kulor att hänga i fönstret, 2 ljusstakar, en adventsljusstake, en röd plastblomma och en fin ställning att hänga julpynt på. Ser ut som en ljusstake fast utan ljus... eller nått sånt haha..
Köpte dessutom nya gardiner till vardagsrum och datarum, en filt, dörrmatta, varsina par tofflor och glödlampor. Ja oj jag får ju inte glömma.... (blir påmind av älsklingen här hehe) ...att vi även fick med en plastlåda hem. Denna ska han ha när han städar sina akvarium förstår ni..:P... 

Tänk man "ska bara" köpa lite julpynt och vips så har kontot blivit aningen smalare än man tänkt sig.. :P.. MEN.. det är roligt också. Båda älskar vi vårt IKEA och har alltid Ikeas family kortet nära till hands.. hehe...

Dagen har för övrigt har varit väldigt bra. Hade en föreläsning i lite över en timme i morse. Sedan har vi suttit tillsammans och diskuterat, skrattat, ätit lunch på kinan, skrattat, köpt godis, diskuterat och haft det allmänt trevligt helt enkelt. Otroligt mysigt gäng på Åsenskolan får jag säga.. :)..

Åh nu satte jag på världens finaste låt.. (iallafall bland de finaste..;)..




Nu säger jag godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback