Första ljuset är tänt

Mysig advent på er mina vänner!



Vi började våran morgon med att tända det första ljuset i vår adventsljusstake. MYS!



GÅRDAGEN:

Först var vi i Nykroppa och tittade på fotbollen hos Tobbe... Dock fastnade varken jag eller Magnus på bild..:P..
Sedan for vi mot storstan och hem till oss. Där blev det tv-spel, serier och tacos.


   



Just nu tittar jag på reprisen av Idol. Kevin och Robin är som bäst såklart. Finalklara får vi hoppas!!!
Johan Palms något crazy fan i publiken fick mig dock att vilja stänga av tv:n. Skämdes å denna flickas vägnar. Skäms hon inte när hon ser detta själv så kommer hon definitivt göra det när hon blir äldre. Det skulle iallafall jag göra!!

Nu sitter Älsklingen på en buss på väg till Borlänge. Där spelar de klockan 16 idag. Själv ska jag bara ta det lugnt. Plugga lite, kolla serier.... Har fått så ont i ett öra, så kanske blir det en liten vilostund också. Har en sån där myskänsla i magen. Vill bara tända ljus och mysa ner mig i soffan under en filt. Längtar efter julen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback