Falukorv är farlig korv!!

Ja herregud jag är tokig i falukorv och nu har jag ätit så många skivor att jag känner mig uppstoppad. Skulle inte vara några problem för mig att köra GI metoden i allafall för här är det korv med makaroner som gäller och inte tvärtom hehe. :P

Nu ska jag se Brothers and Sisters i min ensamhet. Längtar redan efter Henrik... :(...Men han kommer ju vara vid min sida när jag sover iallafall vilket är skönt. När han jobbade natt var ju platsen bredvid tom så det ekade... Nä jag hade ju missarna såklart... men ni vet nog vad jag menar.. :)...

Förresten kanske det blir den årliga trippen till Branäs över nyår i år igen... Funderade ju på att bli hemma och ha partaj istället, men det vore ju faktiskt inga fel för vi har ju bra roligt när vi är där hela gänget.. :).. Säg nu till om ni ska med mina vänner så vi kan boka snart!! ;)...

BLÄ va trött jag är. Inga vettiga tankar samlas för nedskrivning. Därför sätter jag PUNKT 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback