Dörmast

Dörm är ett annat ord för full här i kära Filipstad. Och när Henrik läste gårdagens inlägg så sa han "du måste ju ha varit dörm när du skrev det där så mycket stavfel som du hade" .... Men nä du då hade jag inte druckit en droppe alkohol och jag hittade de TVÅ orden som jag hade stavat fel och rättat dem...hehe... Senare igår kväll... långt efter dessa inlägg ringde dock en ung kvinna till sin mor som svarade med.... "oj va full du är". JA då var jag dörm! 

Robba skickade sms tidigt under kvällen och sa att jag gärna fick komma ner och när jag gjort mig redo gjorde jag grabbarna sällskap på undervåningen. Fripp, HP, Robba och jag spelade kort och sedan kom även Chrilla och Martin och hoppade in i spelet. Neger och president var underhållande ett tag tills Fripp tröttnade på att hela tiden förlora. Men skoj hade vi hehe. Sen kom Älsklingen, dock utan alkohol eftersom han hade match idag. Duktig min pojk förstår ni!! ;)... Sedan bara vällde det in folk från alla möjliga håll och kanter. Full fart kalas. När lägenheten tömdes för att ta med partyfolket ner till Hotellet så gick vi upp en trapp och gick och la oss. Det var vid detta skede som jag ringde min kära mor... och Nettan... ojojoj... kvällen blev roligare än dagen hehe.

Nu sitter jag och väntar på skjuts till Karlstad. Ska kika på grabbarna när dem spelar semi mot just Karlstad. Blir spännande!! Hoppas hoppas hoppas de vinner... :)... Oops nu känner jag mig lite yr. Får nog ta mig nått att dricka... Ett glas iskall cola hade ju inte suttit helt fel.. :P... Mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback