Den ena värre än den andra...

Det är helt otroligt att jag lyckats hålla mig frisk. Många lärare och elever går hem sjuka nu. Den ena värre än den andra. But I´m still standing... Och tur är väl det. Har varken tid eller lust med att bli sjuker!

Däremot håller den extrema tröttheten i sig. Och min rygg tar kål på mig.... (hm?).. jaja, den gör väldans ont helt enkelt. I mitt lilla huvud hade jag planer på att gå på spinning idag... men ja ni vet ju hur det brukar bli. Tröttheten, latheten har segrat igen! Suck för mig!

Imorn är det fredag. Hur mycket jag än trivs på praktiken så ska det bli extremt fruktansvärt gött med helg. I need it!
Usch sedan är det bara en vecka kvar innan man ska tillbaka till sin egen skolbänk. Fy fan va tråkigt!! Och världens största arbete ligger framför oss dessutom. Vilket kommer kräva extremt mycket tid och energi. Energi som jag inte har just nu! Vart är vårsolen och den styrka den ger när man som mest behöver den?!!

Visst ja... VINTER, vår, sommar, höst..... Får vänta ett tag till då med tanke på att inte ens vintern hittat till de värmländska skogarna.  

Nu ska jag krypa ner under täcket och bege mig in i drömmarnas värld.

                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback