Där va dé halt

Idag avslutade vi dagen med skridskoåkning. Tredje och sista gången för detta år. Jag har åkt lite varje gång och det har varit riktigt kul. Känner dock att det var LÄNGESEN jag var duktig på det. Och det fick jag bevis på idag kan jag lova. Tog väl inte mer än 10 minuter innan jag for på ändan. Aningens pinsamt framför föräldrar, men det bjuder jag på haha. Har lite känningar i handleden bland annat, men det gick ganska bra ändå. När jag hade rest mig så kom det snabbt 4-5 tjejer från "min" klass fram och frågade hur det gick. Underbara ungar... ;)... Känns fruktansvärt jobbigt att det är sista dagen tillsammans med dem imorn. (iallafall för i år om jag inte jobbar nått extra) På Fredag är det ju studiedag. Ska bli lite fika för alla vuxna imorn och sedan har jag även köpt så att vi kan ha lite mys med klassen. Tänkte tända lite ljus och bjuda på pepparkakor och julmust. Hoppas det uppskattas!!
 
Nu ska jag bara slappa en stund... Man blir trött av att åka skridskor.. :P...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback