Dagens bilder

Jag kan inte lägga upp alla bilder jag tagit idag för de är många. Har verkligen lekt med kameran idag hehe. Men några ska vi nog få upp.

                              

Det blev mest på våra små djur som ni ser.. Jag är iallafall väldigt nöjd med kameran. Längtar tills vi träffar mina älskade brorsbarn så vi kan ta kort på dem. Eller till nästa fest så att vi kan ta våra egna kort på alla tokar som är med... :P..

Åh nu kommer snart älsklingen. Va skönt för jag är sååå hungrig...




Åh om vi ändå hade banan hemma. Blir så mkt godare då... Mums, nä nu börjar jag nog med gröten så att vi kan äta direkt när han kommer...


Hörs vi inte mer idag så får ni stå ut till imorn.. ;)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback