Bring it on!

Jag har svept Henriks morgnrock omkring mig och sitter nermyst i soffan. Helskönt! Måste snart ta den utv mig och hoppa i duschen dock. Match kl 15.

Henrik blev blond, minst sagt! Och jag blev glansigt brun med nån uppljusad slinga fram i luggen. Färgerna är dock inte att lita på. Botten är fortfarande aningens ljusare än resten utav håret. Inte katastrofalt synligt, men märkbart. Duger i krig som mina gamla killkompisar brukade säga. Fast då handlade det inte om hårfärg..:P..
 
Jag vet fortfarande inte vad kvällen bjuder på. Antar att jag får vänta tills efter matchen för att få reda på det. Låter festfixar Magnus leta upp nått skoj. :) Kanske att vi kan vara här om inget annat erbjuds Jag är öppen för förslag! Satt ju och lyssnade på massa bra låtar på youtube igår. Började med lite ballader som framkallar rysning och kom sedan in på partylåtar som skapade ett sug efter att få skaka lite rumpa... hehe...

Nu vankas ducsh och lunch innan det är dags att använda sin pipa för HEJA LFIBK!!!

Vi kanske ses i vimlet mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback