Bloody Mary

I avsnittet jag ser nu handlar det om Bloody Mary. Att någon säger hennes namn i spegeln tre gånger och så uppenbarar hon sig. Minns ni Svarta madam? Man skulle säga kom fram svarta madam tre gånger in i spegeln på en mörk toalett och så skulle hon uppenbara sig. Jag minns hur man klankade ner på denna lek när man stod ett gäng utanför. Fy va töntigt... Vem vågar inte det liksom... Hahahaha... Ja och så var det ens egen tur att gå in. Oftast gick vi in två och två. Jösses va rädd jag var. Inget man visade för andra, men inombords skakade jag. Samtidigt som det var spännande att jaga upp varandra.

Kan fortfarande få rysningar då jag tänker tillbaka hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback