Ångesten smyger sig på!

Jag känner absolut INTE för att återgå till min egen skola på måndag. Fy f*n va trött jag är på den delen av mitt liv just nu. Vill bara börja jobba och det NU!!

Jag kom hem för en liten stund sedan. Dagens möte blev lite kortare för det fattades så mycket folk. Och nu är det bara onsdag och torsdag kvar med eleverna för på fredag är det studiedag. Blir spännande att se hur den ser ut. Funderar på att köpa med mig fika, men vet inte när jag ska hinna med det. Måste ju inhandlas imorn i såfall och jag har ju ingen bil..:P... Kanske tar mig en promenix då och fixar nått! Vi får la se!!

Nehe kanske ska göra lite nytta och plugga en stund innan jag tillåter mig själv att bli för trött och seg.... Wiiee


Kommentarer
Postat av: Janni

Du med?! Usch jag vill oxå va klar med skolan och få gå ut och jobba som riktig lärare NUU!!! Men nä, 2 år kvar!! :(

2008-11-18 @ 16:23:52
URL: http://july-star.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback