8 rätt ska ni veta

För alla intresserade så hade jag 8 rätt på stryktipset. Skrapade ju inte ihop till några sedlar, inte ens några mynt, men en seger bland oss i soffan. Och det kan vara nog det med tanke på vad insatt jag är i fotbollen. inte alls vill säga. Jag är iallafall nöjd!

Nu sitter Henrik och Tobbe i soffan här hemma hos oss och spelar Fifa. Kungar på Fifa om man får tro dem själva...tihi. Jag är snäll och nickar medhållande. ;P... 

Vad ska då jag hitta på nu? Skriver med Marie på msn... annars är det lugnt. Kanske ska se Supernatural? Hm.. givande det är att sitta här och ha en diskussion med sig själv. Suck! Men det är inte så farligt som det låter. Man får bäst svar då vet ni väl!!

Jaha nu när jag sitter här i lugnet vid datorn så hör jag ett ynket littet prassel under bordet. Jag böjer ner huvudet och kikar efter. Där sitter Laban Labansson och har gnagt av ÄNNU EN kabel. Denna gång gick sladden till en högtalare. Vad ska vi göra?!! Testade citron, men det visade sig ju inte fungera. Hopplöst!  

Nu får jag allt ta tag i min lördag och njuta lite. Ska mysa ner mig i sängen och kolla på serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback