Virrvarr i mitt stackars huvud

Det känns som jag har tusen och åter tusen saker att göra denna vecka, men jag vet ej vart jag ska börja. Sov till kvart i ett idag för att jag hela tiden vaknade med sån värk bak i nacken. Och börjar känna mig extremt stressad i att ej ha nått sommarjobb än. Behöver ju pengarna....

Jag måste iallafall plugga, handla och gå igenom källaren idag. Upptäckte igår att vi haft inbrott i källaren och måste nu kolla vad det är som fattas. Typiskt mitt i all stress va.

         


Kommentarer
Postat av: Nettan

Din lilla stackare.. Jobbigt hörredu.. Du får säga till när/om jag ska dra i några trådar ang sommarjobb. Vi hörs sen! KRAM

2008-05-13 @ 13:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback