Vart ska jag börja?

Jag sitter med böckerna framför mig och vet inte vart jag ska börja. Saknar ju en bok dessutom. Jag har nog bestämt mig för att ta en fråga till varje bok. För att kunna få tydligare svar på mina frågor och lättare organisera upp arbetet. Rörigt i huvudet fortfarande.

När jag kom hem från jobbet idag så satt jag en liten stund framför datorn, men sedan var jag bara tvungen att lägga mig bredvid min sovande prins. Tog inte många minuter innan jag somnade in tungt. Typiskt nog som alltid när man sover som skönast så var jag tvungen att gå på kisseriet (intresseklubben antecknar va?), men jag slocknade allt ett tag till efter det. Kändes behövligt! När jag vaknade blev jag bjuden på kinamat, tack hjärtat hehe. Och nu sitter jag här framför datorn med böckerna spridda omkring mig och tomma tankar. Knasboll!! Jag har iallafall fått tillbaka min digitala examination och den uppskattades så det känns skönt. Funderar på om jag ska ta med mig böckerna till brorsan och plugga om det blir tid över. Fast är det verkligen någon idé? frågar jag mig själv då! Kommer jag verkligen att sätta mig och plugga mellan målandet och bus med barnen? Nej jag tror faktiskt inte det!!

Imorn är det elevens val först på schemat och jag ska ha teknikgruppen. Jag som är så oerhört teknisk av mig haha. Ska nog gå bra ändå får vi hoppas. Hm...jag skulle nog inte ha nått emot att börja jobba som lärare på heltid nu :)... Om man ändå vore färdigutbildad nu och hade fast jobb... Drömma går ju!! :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det ska att gå bra ska du se!! Ikväll blir det hockey med Lin å Mads, det ska bli kul:)Ni kanske åker redan idag??



KRAM

2008-05-16 @ 08:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback