Vad har jag ställt till med....

Mitt i natten och jag sitter med slingor i håret. HOPPAS det blir bättre än jag just nu tror. Hade nog kunnat välja en bättre tid på dygnet för detta. Kände mig aningen trött och extremt trött i ryggen efter en hel dag. Men men, nu är det gjort och snart ska jag få se resultatet. Kanske blir att jag får färga brunt ändå om det ser för hemskt ut hehe. Henrik har också slingor i håret, men dem ser iallafall ut att bli bra. Lite svårare att göra på sig själv får jag erkänna. Håll tummarna för mig!!!

Imorn kanske det blir en tripp till Nykroppa och på lördag blir det fest på Spångbergsvägen. Har köpt så vi ska göra lite olika drinkar. Blir trevligt. Magnus och Fripp står på gästlistan sedan får man väl se vilka som dyker upp..:)... På söndag ska ena arbetet skickas till studiegruppskamraterna och sedan är det bara att göra klart arbete nummer 2. Har faktiskt kommit väldigt långt idag så det känns bra!!

Nu ni är tiden inne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback