Typiskt var ordet!

Ojojoj va trött jag är idag. Huvudvärken sitter i och illamående har dessutom slagit på. Inge trevligt alls kan jag lova. Har iallafall fått namnet på en massör här i Filipstad som tydligen ska vara riktigt duktig. Får hoppas att han kan bota min värk.... eller iallafall klura ut vad som är fel.

Typiskt var ordet alltså... och det beror på vädret. Helgen hos Grefves ställdes in eftersom det är så dåligt väder. Kallt och regnigt. Lite skillnad från förra helgen då sommaren var på besök. Typiskt som sagt!!! Det enda positiva är ju att jag får vila när jag mår såhär dåligt. Orkar faktiskt inte skriva mer heller, måste lägga mig... Synd det är om mig va? :( 

Förresten hoppas jag att Magnus, Fripp och Martin får en SUPARrolig helg i Norge. Partaja lite åt mig med.. :) 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så din typiska dag kom idag istället:) Jag är helt säker på att Norge inte kommer vara detsamma efter de där härjat runt.. Men men.. Hoppas du får en bra helg, men erbjudandet kvarstår.. KRAM KRAM

2008-05-16 @ 18:35:32
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback