Sakta men säkert

Nu har jag kollat igenom böckerna och bestämt en fråga till litteraturstudierna. Och så har jag markerat texter i de flesta utav böckerna som jag kan använda mig av. Kan dock inte hitta en utav böckerna. Jag undrar jag vart jag kan ha lagt den. Som tur är så tillhör den ej biblioteket så jag behöver inte känna stress för just det. Nä vet ni....nu kom jag sådär plötsligt på svaret. Den fanns ju aldrig på biblioteket så jag lånade ju den utav Tess när vi skulle läsa den sist. Ajajaj det betyder alltså att jag måste se till att skaffa den, eller be om att få låna den av henne igen. Vi får väl se vad som hinns med förstår jag. Jaha då va stressen här igen då...suck!!

Nu ska jag ta en paus och titta på serier tillsammans med min älskling som nyss vaknat. Blir väl att fixa lunch också skulle jag tro innan det blir mer läsande. Om det blir nått mer idag. Jag ska ju skriva mer på observationsstudierna också. Ja som sagt det är mycket att göra nu känner jag. Ingen ordning alls. Ska bli skönt att komma bort i helgen och tänka på annat. Vi ska ju hjälpa Grefves och måla huset. Ska faktiskt bli skoj.

Ja tack Nettan, men det beror ju lite på vad för jobb du har tänkt dig. Har du tips och råd om vart jag kan söka så kan jag ju iallafall ta dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback