Relax, just do it.....

Nu är ena problemet löst. Magnus är såklart min räddande ängel och ska läsa böckerna åt mig....:) Om han nu hinner såklart med tanke på vad mycket han har att göra om dagarna.

Kvart i tio vaknade jag av att en kär vän ringde....trevligt när man är ledig att hon ser till att jag ej blir rastlös hehe. Sedan somnade jag om och sov några timmar till. Har fortfarande ont så därför blir jag bra trötter på dagarna.

Idag är det plugga, tvätta, massage, banken, handla, Åsenskolan....som får min uppmärksamhet. Som ni ser är det inte mycket av det som känns vidare lockande. Men det är behövligt. Storebror ringde precis också han hade fått åka hem från Norge en dag tidigare än det var tänkt. Han skulle dit och jobba måndag-onsdag, men när han väl var där så pajade datorn helt. Stackarn fick vända och åka hem igen. Så nu när jag pratade med honom gick han runt och städade lite medan datorn var inne på lagning. Vi ska åka dit på fredag och sova hemma hos dem för en gångs skull. Brukar ju alltid bli hemma hos mamma, men jag tror William skulle vara glad om vi sov hos dem istället. Blir tidiga mornar för oss, men det ska vi väl klara av (jösses) hehe.

Nu ska jag äta frukost och göra mig redo för att starta dagen. Aningen sent att säga att jag ska starta dagen klockan tjugo över ett kanske hehe. Drabbats av Stjernbergsjukan tror jag... :)   Vilket pladder det blev nu hörrni... ADJÖKEN


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha! Ja det är aningens sent, men jag gjorde ju ett försök innan klockan 10.00:) Ängel vet jag inte om han är, ibland kanske.. Hoppas ni får kul hos bror din! Nu får du ta mig tusan gå iväg med den där nacken.. Så vi sa igår vettu! Ha det perfa idag! KRAM

2008-05-14 @ 13:35:58
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback